Bad day.

2010-08-09 ♥ 18:32:38 bloglovin




    Idag kom den dagen jag visste en dag skulle komma, den som ingen vill ska komma. Dödsdagen.

På något sett har jag alltid vetat, idag fick jag det bekräftat. Jag såg allting, och det är jag glad för.
Jag kommer sakna honom, så mycket ... Jag kommer sakna hans öron, de var så mysiga att pilla med, jag kommer sakna hans tassar, så söta ... Jag kommer sakna att se honom dricka, att få höra det klickande ljudet och se hans rosa tunga. Jag kommer sakna att sitta i vardagsrummet och höra hur han ramlar ner från sin platta, för att han på något sett glömt bort att den har en kant. Jag kommer sakna allt som har med honom att göra.

Jag kommer sakna dig Alfonz, jag kommer alltid att älska dig, jag hoppas att du skuttar på gröna ängar nu, och att du har en balkong att sitta på ... och att du har hur många bananer som helst att mumsa på!

Alfonz, 2008.08.05-2010.08.09. ♥


Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback