Eh ... ja ?

2010-08-01 ♥ 22:46:24 bloglovin

    Känner mig lite som bilden ovan. Haha, konstigt? Ja ...!


Alfonz sitter och nyser under min säng just nu ... men nu slutade han.Det låter så roligt när han nyser, går inte att förklara. ;) Puss på min bebis.

1 augusti, Alfonz blir 2 år om fyra dagar. Alltså 5 augusti. :) Tror jag ska nypa honom lite extra i öronen och ge honom en hel banan. ;)
Skolan börjar om 17 dagar, vilket totalt, absolut suger! Kan det bli värre?

Nu ska jag sluta skriva detta totalt onödiga inlägg, peace out! Typ ...



Ps. New Moon (När jag hör din röst) är supertråkig på engelska om man redan läst den x-antal gånger på svenska. ;) Hoppas Eclipse är bättre ...

Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback