Få-gel.

2010-08-04 ♥ 20:16:07 bloglovin




    Har massor av bilder på lager. Har precis beställt hundra bilder, ändast portot kostade. Såå lovely. Har därför redigerat massor, sååå ... bildbomb! :D

Nä, jag tar det lite lugnt. ;) Visar lite bilder då och då nu.

 

Imorgon ska familjen över till Åland och besöka Niclas släktingar, så då blir det massor av bilder från Åland. :) Har även lite bilder från Vaktbytet jag kan visa, inte världens intressantaste då, men lite annorlunda bilder än vad jag brukar visa. ;)

Nej, nu ska jag göra ett litet collage som ska in här imorgon. Alfonz 2 år! :)


Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback