Något bara ...

2010-08-04 ♥ 20:55:31 bloglovin


     Oftast så tycker jag att när man publicerar bilder så ska man inte använda sig av så mycket text, vilket jag själv inte gör. Självklart ska man väl ha lite text när man kanske gör en "Dagens outfit" eller "Dagens bilder" mest som förklaring. Det kan man också självklart ha när man publicerar bilder, det kan alltid vara lite intressant att få läsa om det finns någon historia bakom bilden. Men som med bilden under, ingen text ... Har endast satt dit en punkt för att ... ja, jag vet inte. Enklast så kanske? Kanske för att markera att alla ska tolka den på sitt eget vis ...
Någon som tycker som jag? :)

Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback