Webbisar.

2010-07-15 ♥ 21:34:04 bloglovin


    Äntligen. Nu kan jag avnända min egen dator. Har ju en liten 10 tums dator, men har inte haft något internet till den, men nu har jag äntligen det! :) + att jag inte har haft något virus skydd.

Lite fina webbcam bilder på mig btw. ;) Men har inge bilder på denna dator eftersom jag inte kan installera photoshop. Men det kan alltid fixas på något sett.

Ska försöka få med mig mamma och titta på The Bounty Hunter nu. Eftersom skivan bara funkar i dvd'n och inte i min "dvd", använder mitt playstation som dvd. :)

See you guys later. ;)

Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback