bokeh.

2010-05-13 ♥ 22:29:53 bloglovin



    Vackert. Bokeh. Är. Vackert!

Tänkte köra ett litet seriöst inlägg nu. ;) Inte för att de andra två var speciellt oseriösa, bara animeringen ...

Tänkte först berätta att jag tog bort alla gamla inlägg pga att jag vill börja om totalt! De gamla inläggen kändes så tråkiga! Mest därför, annars är jag supernöjd med hur bloggen ser ut nu!

 

Nu ska jag borsta tänderna och ta ut linserna, sedan blir det till att plocka ut ninen ur buren så han får springa av sig och lägga sig under täcket och titta på Tillbaka till framtiden. Film är det bästa jag vet! Har en hel garderobshylla full, + tre byrålådor! (!!) Måste verkligen rensa och skaffa mig lådor att lägga filmerna i för behöver min byrå är verkligen proppfull. Den understa lådan kan jag knappt öppna!

Night John Boy ...


Kommentarer
Postat av: m i i c c c a

snygg blogg!

2010-05-14 @ 01:20:34
URL: http://michabastela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tillbaka till framtiden... DET var länge sen det :) Ha en skön fredag!

2010-05-14 @ 11:30:02
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback