Gul härlighet!

2010-05-14 ♥ 21:04:35 bloglovin



   Bilder tagna idag, med bebisen Nikon D3000.

Var hemma hos mormor idag, självklart hittade jag lite allt möjligt att fota. Ovanför är det två bilder på något underbart vackert! När jag skulle gå och gunga med Love såg jag en stor gul buske som riktigt utstrålade ljus och vår. Det blev ett riktigt måste att gå dit och fota! :)

 

Ska dit imorgon också, och om det blir bra väder tar jag med en utav kaninerna också! Härligt, härligt. ;)

Ps, någon som ser myran på en utav bilderna? ...


Kommentarer

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback