vitsippor!

2010-05-19 ♥ 20:17:03 bloglovin



     Tagna i helgen.

Lite snabb uppdatering! Märker att kategorin Djur&Natur bara fylls på hela tiden. Men det blir nog mest sådana bilder under denna årstid. Ska försöka ta lite porträttbilder snart, helst vill jag ta dem på en vitsippsäng (haha), mest för att det skulle vara så extremt vackert! Sen så ska jag även ut och segla hela helgen, systemkameran följer inte med utan det får bli en kompakt. Men det kan nog bli bra bilder det med. ;) Var ju det jag fotade med innan Nikon D70'n blev min. :)

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

tack sötnos :)

2010-05-19 @ 21:00:11
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera här:

FOTO
- Jag fotar med min Nikon D3000
- Mina bilder redigeras i Photoshop 4.0.


DESIGN
- Jag gör även mina designer i Photoshop 4.0.
- Har du någon fråga angående design får du gärna fråga, men hänvisar till designadinblogg.se
- Kan eventuellt tänkas sälja designer för en liten peng.

PHOTOSHOP
- Kan tyvärr inte hjälpa alla som frågar angående design och dyl. Såklart försöker jag så gott jag kan. Men allt det jag lärt mig finns att lära sig på designadinblogg.se

Tack!



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback